De e-mail die uw bestelling bevestigt wordt automatisch door het systeem verzonden. Als u geen e-mail heeft mogen ontvangen betekent dit waarschijnlijk dat u bij het invullen van de bestelbon een verkeerd e-mail adres heeft ingevuld of dat de bevestigingsmail naar uw SPAM-map werd verplaatst. Als u onze bevestigingsmail in uw SPAM-map vindt, voeg dan ons adres toe aan de lijst van vertrouwde adressen, zodat u in de toekomst deze situatie kan vermijden. Indien u een verkeerd e-mail adres heeft ingevoerd, kan u ons contacteren via info@chocolissimo.be. Voer als onderwerp alstublieft uw gegevens in die moeten worden gecorrigeerd, geef ook de persoon op die de bestelling heeft geplaatst en het juiste e-mail adres.
Wanneer u een bestelling plaatst in onze shop, kan u een wenskaartje toevoegen aan uw bestelling. Nadat u het geselecteerde product aan uw winkelmandje hebt toegevoegd, wordt u doorgestuurd naar accessoires of klikt u op “Voeg items toe uit onze cadeauservice”. Klik op de link “Wenskaarten” en kies een kaartje uit de selectie. Nadat u op toevoegen klikt verschijnt er een pop-up scherm waarin u een tekst kan invoeren via uw toetsenbord. Deze kaart met tekst kan dan worden toegevoegd in uw winkelmandje door op “Een kaart toevoegen” te klikken. U kan 6 rijen van 21 tekens op het kaartje schrijven, inclusief spaties.
De producten zijn alleen verkrijgbaar via onze online shop. Een bestelling kan ook worden ingediend via info@chocolissimo.be.
De maximale houdbaarheid van een ChocoTelegram is 3 maanden.
U kan op verschillende manieren uw bestellingen betalen in onze online shop:
Het ChocoTelegram bestaat uit twee soorten chocolade, wit en melk. Alle letters, cijfers en tekens zijn van melkchocolade, witte chocolade wordt gebruikt om spaties aan te geven. Pure chocolade is verkrijgbaar voor speciale tekens.
Bij particulier bestellingen is het niet mogelijk om een product met een andere vorm, verpakking of smaak te bestellen dan aangeboden op de website. Bedrijven daarentegen kunnen telefonisch contact met ons opnemen via +32 3 386 05 54.
Dit is uiteraard mogelijk. Om een telegram met uw eigen bericht samen te stellen, gaat u naar de website www.chocolissimo.be, en selecteert u schrijf uw eigen telegram. De telegram-configurator wordt geopend, waar u zowel de grootte van uw eigen telegram, de inhoud als het type verpakking kunt kiezen. De prijzen die worden weergegeven zijn de uiteindelijke prijzen van uw telegram in de geselecteerde verpakking. Nadat u uw telegram hebt samengesteld, klikt u op - Toevoegen aan winkelwagentje.
We streven ernaar om ons aanbod zo compleet mogelijk te maken en aan uw verwachtingen te voldoen. Als het product op dit moment niet beschikbaar is, neem dan contact met ons, wij zullen u verwittigen zodra het product terug beschikbaar is. Bij de informatie over het niet-beschikbaar zijn van het artikel is er de optie: "laat me weten wanneer het product beschikbaar is". Klik hierop om een dialoogvenster weer te geven met de mogelijkheid om uw e-mailadres in te voeren, waarnaar een bericht van beschikbaarheid wordt verzonden. Klik vervolgens op de knop – "Herinnering toevoegen".
De foto moet worden toegevoegd voordat het product aan het winkelmandje wordt toegevoegd. In het geval van een telegram met uw eigen foto verschijnt deze optie in het winkelmandje nadat het product aan het winkelmandje is toegevoegd.
Stuur uw foto's in een formaat dat compatibel is met de beschrijving in de in onze shop.
Tijdens het plaatsen van een bestelling, kunt u uw gewenste datum van bezorging selecteren, voor diegenen die nog beschikbaar zijn (alleen werkdagen en op zaterdag, niet op feestdagen). Gewenste datum van levering datum is niet gegarandeerd - in overeenstemming met de voorwaarden van de webshop, levering binnen 2 werkdagen vanaf de datum van verzending van de bestelling uit ons magazijn. De gewenste datum is zeker in 97% van de gevallen, maar niet gegarandeerd..
Vanaf de dag van verzending worden de bestellingen bij de geadresseerde afgeleverd:
Keer terug naar de vragenlijst
Wanneer u een bestelling plaatst, kunt u uw gewenste leverdatum kiezen. Dit is geen 100% -garantie, maar UPS levert het pakket binnen 2 à 3 werkdagen na verzending, met 97% zekerheid. Daarom sturen wij koerier pakketten een dag van tevoren om te worden afgeleverd op de afleverdatum die in de bestelling wordt vermeld.
Het koeriersbedrijf UPS levert bestellingen van maandag tot vrijdag tussen 9 tot 18h. Helaas is het niet mogelijk om een specifieke levertijd te kiezen.
De kosten van een verzending in België zijn:
Keer terug naar de vragenlijst
Bestellingen worden op werkdagen (maandag tot vrijdag) of op zaterdag geleverd, maar enkel op die dagen die tijdens het bestelproces kunnen worden geselecteerd op de leveringskalender.
We sturen naar de meeste landen in Europa. We verzenden momenteel geen bestellingen buiten Europa. Buitenlandse bestellingen worden geleverd door UPS. We sturen bestellingen naar: Oostenrijk, België, Tsjechië, Denemarken, Frankrijk, Nederland, Ierland, Litouwen, Letland, Duitsland, Roemenië, Slowakije, Zweden, Hongarije en het Verenigd Koninkrijk. Verzendkosten vanaf 7.90 EUR.
Uiteraard kan het afleveradres verschillen van het adres van de persoon die de bestelling plaatst.
Elke chocolade is tijdens de reis goed beschermd verpakt in bubbelfolie, apart met een speciaal papier. In de zomer of bij hoge temperaturen, voegen we een koelelement toe aan elke bestelling, waardoor de chocolaatjes ongeveer 24 uur worden gekoeld. Alle producten worden verzonden in speciale dozen en vers fruit in chocolade in piepschuimverpakkingen met cool pack-inzetstukken.
De verzender van het pakket is Grand Belgian Specialities NV. Als u uw gegevens op het ticket of in het telegram niet bekendmaakt, weet de ontvanger niet door wie het geschenk is verzonden.
Omdat we ons ervan bewust zijn dat chocolaatjes vaak als geschenk worden verzonden, koppelen we geen bonnetjes of facturen aan pakketten. Facturen worden elektronisch verzonden naar het e-mailadres dat is opgegeven in de bestelling.
Keer terug naar de vragenlijst
Elke bestelling die wordt voorbereid voor verzending, wordt gecontroleerd en zorgvuldig verpakt. Het product wordt beschermd met een noppenfolie, een papieren vulling, verpakt in een kartonnen doos met het Chocolissimo-logo of chocotelegram, en wordt getaped met een tape met het winkellogo.
Jammer genoeg niet. Indien u niet aanwezig bent bij levering, wordt het pakket bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt geleverd.
tel. +32 3 386 05 54
info@chocolissimo.be
Openingsuren kantoren
ma. - vrij. 8:00 - 16:00.
Bedrijven:
b2b@chocolissimo.be