​​ Bestel tot 9u voor verzending op dezelfde dag!
info@chocolissimo.be

Hieronder geven we antwoorden op Veelgestelde Vragen in verband met bestellingen via de Chocolissimo.be shop

Over uw bestelling:

Over uw betaling:

Product gerelateerde vragen:

Over leveringen:

Waarom ontving ik geen bevestigingsmail na het plaatsen van mijn bestelling?

De e-mail die uw bestelling bevestigt wordt automatisch door het systeem verzonden. Als u geen e-mail heeft mogen ontvangen betekent dit waarschijnlijk dat u bij het invullen van de bestelbon een verkeerd e-mail adres heeft ingevuld of dat de bevestigingsmail naar uw SPAM-map werd verplaatst. Als u onze bevestigingsmail in uw SPAM-map vindt, voeg dan ons adres toe aan de lijst van vertrouwde adressen, zodat u in de toekomst deze situatie kan vermijden. Indien u een verkeerd e-mail adres heeft ingevoerd, kan u ons contacteren via info@chocolissimo.be. Voer als onderwerp alstublieft uw gegevens in die moeten worden gecorrigeerd, geef ook de persoon op die de bestelling heeft geplaatst en het juiste e-mail adres.

Keer terug naar de vragenlijst

Kan ik een wenskaart toevoegen aan mijn chocolaatjes?

Wanneer u een bestelling plaatst in onze shop, kan u een wenskaartje toevoegen aan uw bestelling. Nadat u het geselecteerde product aan uw winkelmandje hebt toegevoegd, wordt u doorgestuurd naar accessoires of klikt u op “Voeg items toe uit onze cadeauservice”. Klik op de link “Wenskaarten” en kies een kaartje uit de selectie. Nadat u op toevoegen klikt verschijnt er een pop-up scherm waarin u een tekst kan invoeren via uw toetsenbord. Deze kaart met tekst kan dan worden toegevoegd in uw winkelmandje door op “Een kaart toevoegen” te klikken. U kan 6 rijen van 21 tekens op het kaartje schrijven, inclusief spaties.

Keer terug naar de vragenlijst

Kan ik de producten van Chocolissimo enkel via het internet bestellen?

De producten zijn alleen verkrijgbaar via onze online shop. Een bestelling kan ook worden ingediend via info@chocolissimo.be.

Keer terug naar de vragenlijst

Wat is de maximale houdbaarheid van een ChocoTelegram?

De maximale houdbaarheid van een ChocoTelegram is 3 maanden.

Keer terug naar de vragenlijst

Hoe kan ik een betaling doen?

U kan op verschillende manieren uw bestellingen betalen in onze online shop:

  • Via een online overschrijving met een bankkaart of creditcard. Deze veilige betalingen worden ondersteund door het externe bedrijf Ingenico.
  • Via PayPal.

Keer terug naar de vragenlijst

Kan ik een ChocoTelegram bestellen gemaakt van witte of pure chocolade?

Het ChocoTelegram bestaat uit twee soorten chocolade, wit en melk. Alle letters, cijfers en tekens zijn van melkchocolade, witte chocolade wordt gebruikt om spaties aan te geven. Pure chocolade is verkrijgbaar voor speciale tekens.

Keer terug naar de vragenlijst

Kan ik een ander chocolade figuurtje bestellen, qua vorm of type chocolade, dan hetgene dat wordt aangeboden?

Bij particulier bestellingen is het niet mogelijk om een product met een andere vorm, verpakking of smaak te bestellen dan aangeboden op de website. Bedrijven daarentegen kunnen telefonisch contact met ons opnemen via +32 3 386 05 54.

Keer terug naar de vragenlijst

Kan in een ChocoTelegram zelf samenstellen?

Dit is uiteraard mogelijk. Om een telegram met uw eigen bericht samen te stellen, gaat u naar de website www.chocolissimo.be, en selecteert u schrijf uw eigen telegram. De telegram-configurator wordt geopend, waar u zowel de grootte van uw eigen telegram, de inhoud als het type verpakking kunt kiezen. De prijzen die worden weergegeven zijn de uiteindelijke prijzen van uw telegram in de geselecteerde verpakking. Nadat u uw telegram hebt samengesteld, klikt u op - Toevoegen aan winkelwagentje.

Keer terug naar de vragenlijst

Het product dat ik wil bestellen is momenteel niet beschikbaar. Wanneer kan ik het verwachten?

We streven ernaar om ons aanbod zo compleet mogelijk te maken en aan uw verwachtingen te voldoen. Als het product op dit moment niet beschikbaar is, neem dan contact met ons, wij zullen u verwittigen  zodra het product terug beschikbaar is. Bij de informatie over het niet-beschikbaar zijn van het artikel is er de optie: "laat me weten wanneer het product beschikbaar is". Klik hierop om een dialoogvenster weer te geven met de mogelijkheid om uw e-mailadres in te voeren, waarnaar een bericht van beschikbaarheid wordt verzonden. Klik vervolgens op de knop – "Herinnering toevoegen".

Keer terug naar de vragenlijst

Hoe voeg ik een foto toe aan een postcard of telegram met eigen foto?

De foto moet worden toegevoegd voordat het product aan het winkelmandje wordt toegevoegd. In het geval van een telegram met uw eigen foto verschijnt deze optie in het winkelmandje nadat het product aan het winkelmandje is toegevoegd.

Stuur uw foto's in een formaat dat compatibel is met de beschrijving in de in onze shop.

Keer terug naar de vragenlijst

Wat is de voorbereidingstijd van een bestelling?

Tijdens het plaatsen van een bestelling, kunt u uw gewenste datum van bezorging selecteren, voor diegenen die nog beschikbaar zijn (alleen werkdagen en op zaterdag, niet op feestdagen). Gewenste datum van levering datum is niet gegarandeerd - in overeenstemming met de voorwaarden van de webshop, levering binnen 2 werkdagen vanaf de datum van verzending van de bestelling uit ons magazijn. De gewenste datum is zeker in 97% van de gevallen, maar niet gegarandeerd..

  • Als u een bestelling plaatst voor 9 uur en u betaalt via Ingenico, Credit card of PayPal, dan kunt u de gewenste datum van levering op de volgende werkdag selecteren.
  • Bestellingen voor Choc & Play-producten moeten vóór 9.00 uur worden geplaatst om dezelfde dag in aanmerking te worden genomen. Als uw bestelling na 9.00 uur wordt geplaatst, wordt de gewenste datum met één dag uitgesteld.

Keer terug naar de vragenlijst

Wat is de levertijd van een bestelling?

Vanaf de dag van verzending worden de bestellingen bij de geadresseerde afgeleverd:

  • UPS-koerier pakket - 2 à 3werkdagen (ongeveer 97% van de pakketten wordt binnen 2 werkdagen geleverd),

Keer terug naar de vragenlijst

Is het mogelijk om een specifieke dag van levering voor mijn bestelling te kiezen?

Wanneer u een bestelling plaatst, kunt u uw gewenste leverdatum kiezen. Dit is geen 100% -garantie, maar UPS levert het pakket binnen 2 à 3 werkdagen na verzending, met 97% zekerheid. Daarom sturen wij koerier pakketten een dag van tevoren om te worden afgeleverd op de afleverdatum die in de bestelling wordt vermeld.

Keer terug naar de vragenlijst

Wat zijn de bezorgtijden van de koerier voor mijn bestelling?

Het koeriersbedrijf UPS levert bestellingen van maandag tot vrijdag tussen 9 tot 18h. Helaas is het niet mogelijk om een specifieke levertijd te kiezen.

Keer terug naar de vragenlijst

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten van een verzending in België zijn:

  • UPS-koerier EUR 7.90 voor Benelux
  • Buitenlandse koerierszending (alleen naar geselecteerde landen) vanaf 8.90EUR

Keer terug naar de vragenlijst

Kan mijn bestelling op een zaterdag, zondag of feestdag worden bezorgd?

Bestellingen worden op werkdagen (maandag tot vrijdag) of op zaterdag geleverd, maar enkel op die dagen die tijdens het bestelproces kunnen worden geselecteerd op de leveringskalender.

Keer terug naar de vragenlijst

Kan ik mijn bestelling naar het buitenland laten versturen en wat zijn de verzendkosten en levertijden?

We sturen naar de meeste landen in Europa. We verzenden momenteel geen bestellingen buiten Europa. Buitenlandse bestellingen worden geleverd door UPS. We sturen bestellingen naar: Oostenrijk, België, Tsjechië, Denemarken, Frankrijk, Nederland, Ierland, Litouwen, Letland, Duitsland, Roemenië, Slowakije, Zweden, Hongarije en het Verenigd Koninkrijk. Verzendkosten vanaf 7.90 EUR.

Keer terug naar de vragenlijst

Kan het bezorgadres verschillen van het facturatieadres?

Uiteraard kan het afleveradres verschillen van het adres van de persoon die de bestelling plaatst.

Keer terug naar de vragenlijst

Zal mijn bestelling ongeschonden worden geleverd? Zal de verzending geen invloed hebben op de kwaliteit?

Elke chocolade is tijdens de reis goed beschermd verpakt in bubbelfolie, apart met een speciaal papier. In de zomer of bij hoge temperaturen, voegen we een koelelement toe aan elke bestelling, waardoor de chocolaatjes ongeveer 24 uur worden gekoeld. Alle producten worden verzonden in speciale dozen en vers fruit in chocolade in piepschuimverpakkingen met cool pack-inzetstukken.

Keer terug naar de vragenlijst

Zal de ontvanger weten wie het geschenk heeft verzonden?

De verzender van het pakket is Grand Belgian Specialities NV. Als u uw gegevens op het ticket of in het telegram niet bekendmaakt, weet de ontvanger niet door wie het geschenk is verzonden.

Keer terug naar de vragenlijst

Wordt de rekening of factuur samen met de chocolade verzonden?

Omdat we ons ervan bewust zijn dat chocolaatjes vaak als geschenk worden verzonden, koppelen we geen bonnetjes of facturen aan pakketten. Facturen worden elektronisch verzonden naar het e-mailadres dat is opgegeven in de bestelling.

Keer terug naar de vragenlijst

Wat is het uitzicht van de buitenverpakking, waarin mijn bestelling wordt verzonden?

Elke bestelling die wordt voorbereid voor verzending, wordt gecontroleerd en zorgvuldig verpakt. Het product wordt beschermd met een noppenfolie, een papieren vulling, verpakt in een kartonnen doos met het Chocolissimo-logo of chocotelegram, en wordt getaped met een tape met het winkellogo.

Keer terug naar de vragenlijst

Bestaan er afhaalpunten in België?

Jammer genoeg niet. Indien u niet aanwezig bent bij levering, wordt het pakket bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt geleverd.

Keer terug naar de vragenlijst

Abonneer u voor onze nieuwsbrief en ontvang een korting.



Copyright © 2014-2024. E-commerce by best.net